Jose Batistuta

Deset Nejbohatších Žen Světa

30. 12. 2010 4:44:42
Někdy vás zajímalo, jak nejbohatší Ženy světa nabyly svého bohatství ? Mě ano. Tak jsem si to vyhledal. A hle: co jsem objevil, bylo pro mě zcela šokující ! Přeháním, nebylo to až tak šokující, protože jsem výsledek mé nevědecké studie předpokládal.

Zde je seznam Deseti Nejbohatších Žen na Světě a způsob, jakým vydělaly své peníze:

1. Alice Walton: zdědila po tatínkovi

2. Helen Walton: zdědila po manželovi

3. Lilliane Bettencourt: zdělila po tatínkovi

4. Abigail Johnson: tatínek, zakladatel firmy, je ještě naživu, udělal se své dcery pártnerku a dědičku

5. Barbara Cox Anthony: zdědila po tatínkovi

6. Anne Cox Chambers: zdědila po tatínkovi

7. Jacqueline Mars: zdědila po tatínkovi

8. Suzanne Klatte: zdědila po tatínkovi

9. Maria Schaeffle: zdědila po manželovi

10. Johanna Quandt: zdědila po manželovi

Můžeme s jistotou konkludovat, že muž je perfektní manžel a ještě lepším otcem svým dětem než je žena manželkou a matkou. Nikdo neumí finačně zabezpečit své děti do budoucna lépe, než muž.

Můžeme také zcela jasně z uvedeného příkladu deduktovat, že nebýt Muže, tak by ani jedna z uvedených Žen nebyla bohatá.

(Article reprinted from www.hamilton.bloguje.com)

Autor: Jose Batistuta | karma: 17.82 | přečteno: 1762 ×
Poslední články autora